Promenera mera.

Satan vad det promenerats idag! Vi är redan uppe i tre och en halv timme. Holy crap! Det ända som är lite illa med allt detta promenerande är att jag helst inte vill röra mig ur fläcken mer idag. Hundarna däremot lär om en timme eller så vara redo för ytterligare tre och en halv timmes promenerande. Varför varför har jag inte en slö ras för? Ja den frågan är förstås lätt att svara på: För att jag var dum i huvudet och köpte en jack russell. Och som man bäddar får man ligga.

  I alla fall så har vi tuffat runt bland alla skrotar i Slottsskogen och allt det heter. Väldigt vackert namn på det där skitområdet. Fast det är tyst på helgerna och man får vara ifred så det är rätt trivsamt ändå. Tillslut kommer man dessutom fram till vatten och där är det riktigt trevligt.
  Figaro tyckte det var AStrevligt för han rände iväg och för att flirta in sig hos en skitsöt liten blandrasfröken som först var lite blyg men sen släppte loss riktigt ordentligt. Jag fick bära honom därifrån och han sörjde sin förlorade kärlek i säkert fem mintuter.



Nu borde jag städa för golvet ser ut som skit, men det vill jag inte. Vad jag vill göra vet jag dess värre inte. Eller jo lite, jag vill dricka kaffe. Men kaffet är slut så det går inte, såvida jag inte går till affären och det orkar jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0