A love story.

Amadeus är förälskad i min dator. Han ligger jämt på den eller nära den. Idag hittade jag dom omslingrade i ett kärleksfullt famntag. Jag är inte så förtjust i det. Amadeus är tung och jag är lite orolig att han ska paja skärmen om han ligger för mycket på den.




Jag ska snart försöka få arslet ur vagnen och städa av lägenheten. Måste boka en tvättid också. Jag har glömt bort hur viktigt det är att ha regelbundna tvättdagar. Nu svämmar det över av smutstvätt typ.=S

 

Jag har ont i ansiktet. Högersidan. Jag har en finne där som har blivit infekterad tror jag. Ömmar som satan och jag kan förstås inte låta bli att pilla och klämma och trycka. Aj! Har i alla fall hämtat ut Yasminell som barnmorskan var vänlig not att skicka till mig istället för den här skiten jag har nu! Tyvärr ska man tydligen inte byta mitt i en karta, men jag tror att jag tänker skita i det faktiskt…

  Nåväl. Dags att ta tag i den här dagen tror jag bestämt.


Kommentarer
Postat av: Tesse

Hehe...gos katt där!!! :) Cooling!!

2010-09-07 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0