En lärorik afton och sånt.

Så var det helg igen. Jag inledde mycket bra med städning av garderober och bokhyllor samt tvättning. Två långpromenader med Figaro blev det också. Lagom mycket kaffe. J det började bra som sagt. Unnande mig macka med brie och serranoskinka. Bjöd över Sven för att hindra mig själv från att överäta. Det ångrade jag förstås. Jag älskar ju att överäta! Men det var trevligt med sällskapet så det var väl okej ändå.

  Hälsade på hemma hos Malin också. Hennes lägenhet är väldigt stor. Jag lärde mig bra saker. Som hur man efter ommålning får bort maskeringstejpen utan att halva väggen följer med. Det lärde mig en trevlig herre när vi diskuterade hur Malin skulle göra med sitt halvfärdigmålade kök. Sen lärde jag mig nått annat men det har jag redan glömt bort, så det var nog inte så matnyttigt så att säga.

 

Hur som helst. Idag har varit en hemskt seg dag och den lär fortsätta i samma stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0