...

Världens mest oproduktiva veckoslut. Jag är förkyld och seg. Har legat på sofflocket större delen av helgen. Slöglott på American dad och önskat mig en egen alien som kan bajsa smaragdbesatta guldklimpar, harklat upp och snörvlat ner snor och slem. Jag föreställer mig att jag har polyper i näsan som ser ut typ som badsvampar och håligheterna är fulla med snor. Ja döäckligt men så känns det.

 

Jag känner mig lite dyster och eländig idag. Lite så där Basset houndsorgsen med hängande, röda ögonlock. Det är en svår look. En bassetvalp fixar den. Själv gör det helt klart inte. fast egentligen borde jag vara lite glad för mitt ansikte ser inte längre ut som någonting som blivit tuggat på, nedsvalt och sedan uppspytt av något väldigt vasstandat djur. Det beror på att jag gått tillbaks till mina hederliga Yasminell p-piller istället för den där vidriga uppfinningen Minipiller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0