Skäms Sverige!

Medan jag knaprar på mina efterträningingenriskakor kikar jag igenom aftonbladet lite. Inga roliga nyheter (mord, människorov och sådant, jag vet det är galet och hemskt men jag gilla att läsa om sånt). Bara tråkiga och för Sverige tragiska nyheter om valet. Jag hoppas ni är nöjda nu, alla ”proteströstare” som inte aaaaaalls är främlingsfientlig! Shame on you!>:( En blå majoritetsregering kan man väl leva med, om man måste, men det här?!

  Jag funderar på att avsäga mig mitt Svenska medborgarskap och i framtiden bara behålla mitt medborgarskap i Jonnaland. Det må vara en diktatur men den skulle i alla fall aldrig tillåta en främlingsfientlig diktator!

Nu ska jag gå och fika med Majje och Figaro och hävar ur mig lite frustration och skaka nävarna argt. Kanske rent av faller på knä och skriver Whyyy god? Whyyyyy?! som dom gör i Amerikanska filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0