Spegelprojekt och äntligen helg.

Igår var jag på riktigt kasst humör. En bra sak med kasst humör är att jag blir väldigt effektiv. Figaro fick en massa motion och jag fick tummen ur när det gäller spegeln jag inhandlade för flera månader sedan. nu är den renskrapa (gjort för länge sedan) och ommålning är påbörjad. Här är en mitt emellanbild. Efter skrapning, före målning.



Det är så skönt med helg att jag känner mig alldeles euforisk. Ledig ända till klockan 17 på måndag! Halleluja! Det skulle vara mer sansat på jobbet i september. Nu har september bara precis börjat men det har varit allt ifrån sansat! Men nog om jobbsnack nu.

 

Idag är tredje dagen i rad då jag (peppar, peppar) inte har stoppat allt som kommit i min väg i munnen. Jag vill inte säga att ”Nu jävlar tar jag tag i det här!” för då kommer jag säkert inte orka. Men jag tänker det, med små, små bokstäver.
  Har varit på en två timmar lång promenad med Malin och Story. Var så hungrig att jag höll på att avlida! Malin fiskar upp två tior ur fickan som hon erbjöd mig. Crap! Men jag var ståndaktig och duktig. Tog dom där pengarna, gick och köpte en lättkesella och en Bravo äppeljucie (till Malin). Sen snodde jag ett par engångskinapinnar eftersom det inte fanns några skedar eller nått att äta med. Jag kände mig duktig! Inte på grund av stölden alltså, utan på grund av det hälsosamma valet av mellanmål.


Kommentarer
Postat av: Majje

Du skulle ju behållit spegeln sådääääär!! Eller bara typ öhh lackat den lite så den såg sleeeeeten ut. Nu MÅSTE du göra en fondvägg bakom. Det kommer förvisso bli döschnyggve! :)



Hundarna behagade bajsa samtidigt idag. Jag tyckte det var tragiskt att jag var själv om detta komiska fenomen, men men. Ekonomiskt, ergonomiskt o allt på samma gång - behövde bara böja mig ner en gång och använda en påse. High five säger jag bara!!

2010-09-03 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0