Beslutsfattande och ommöbleringar.

I kväll har jag tränat lite. Dags att bestämma om det blir jiu-jitsu eller thai nästa termin. Jag gillar inte att behöva välja. Aldrig, inte bara i det här fallet. Ta bara som exempel om man går ut och äter. Så fort maten kommit in ångrar jag mitt beslut och önskar att jag valt det mitt sällskap äter. Crap!

Barnvakteriet då, det gick som en dans. Jag tror jag är så gott som botad från min barnskräck. Soft. Å andra sidan har jag bara övat på Oliver, som är världens snällaste och sötaste knodd. Så långt ifrån djurkyrkogårdenungen som man kan komma! Djurkyrkogården föresten, det är fan inte konstigt att jag inte vill ha egna barn. Vem skulle vilja det efter att ha sett den filmen och sen blivit tvingad att se Gudrun Schyman föda barn på Barnkundskapen i plugget? Klart man blir skadad för livet!

Hur som helst, vad gjorde vi? Jag kollade på min favoritfilm (Shrek) och Oliver for runt med ett rivjärn. Ja, med ett rivjärn inte som ett rivjärn. Det kan man inte spetsa sig på så jag lät honom hållas. Sen bytte han rivjärnet mot en kaffepanna. Och så möblerade han om i bokhyllorna för tredje gången. Han var tydligen inte nöjd med sina två första försök. Verkar vara lite av en perfektionist den där. Jag gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0