Fler konstiga drömmar och lite städning.

Vad är poängen med att gå upp sju om man sen går och lägger sig på soffan och sover vidare där? Vet ej! Men det var i alla fall vad jag gjorde i morse och som vanligt drömde jag tvärrubbade drömmar. Den här gången hade jag tydligen smittat någon med syfilis under jiu-jitsuträningen. Det känns inte helt okej alltså.

 

Jag har städat köket idag. Hittade ett par grejer i ett skåp som jag totalt glömt bort att jag hade. Det är ju alltid kul. Händer dess värre inte så ofta nu för tiden. Det är en av nackdelarna med att inte stuva undan skit man inte vet vad man ska göra med i skåp.

  Folk har en tendens att titta lite medlidsamt på mig när dom får veta att jag gillar att städa. Ungefär som dom tänker ”Åååh stackars henne, hon måste ju vara konstigt. Eller i alla fall inte ha nått liv alls!”. Ja visst, förvisso är det sant. Men knappast för att jag har ett rent hem! Vad folk inte fattar är att anledningen till att jag gillar att städa är att jag aldrig måste göra det. Till skillnad från många andra grisar som låter skiten frodas till dom, fast dom verkligen inte vill, måste spendera en hel dag med att röja upp i skiten. Jag kan alltid skita i det, till och med om jag ska ha gäster.

  Hört uttrycket bättre att förekomma än att förekommas? Det gäller städning också. 20 minuter ett par gånger i veckan behöver jag spendera på att städa av min lägenhet för att den ska hålla sig i ett trevligt skick. Haha! Sug på det era puckade fanskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0