Frukost, KBT-terapi och mardrömmar.

Frukost är det bästa jag vet! Surdegsbullar (surprise!!) med nån extrastark salami, te och färskpressad apelsinjuice. Det bestod min frulle av idag. Juicen pressade jag innan jag gick till bageriet. Erkänn nu, ni är imponerade och önskade allihop att ni fick äta frukost hos mig!



Med på promenaden till bageriet var Annsofie och Morris. Morris blev alldeles glad av att se mig. Kan ni fatta hur glad jag blev då? Jag började nästan böla av lycka! För er som inte fattar varför kommer här en kort förklaring: Morris känner stark antipati för mig, antagligen på grund av att han förknippar mig med Figaro som till och från betedde sig som ett svin mot honom.*
  Själv är jag vansinnigt förtjust i Morris av i stort sett samma anledning, han påminner mig om Figaro. 

Hur som helst. Idag blir det lite KBT-terapi med Oliver och Tesse. Det behövs. Jag måste komma till rätta med min barnskräck. I natt drömde jag en mardröm om att jag hade två egna barn. Jag var helt förstörd för jag kan ju inte ta hand om två ungar! Fast sen kom jag på att jag kunde ta ut mammaledighet och då kändes det bättre. Ungefär då visade det sig att det inte var två bebisar jag hade utan två kattungar. Jag behöver verkligen hjälp!


* Detta är bara en teori, Morris kan lika väl ogilla mig för att han tycker jag är dum i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0