"Går det inte att laga med silvertejp är det trasigt."

Det blev ingen sushi igår, det blev en turkisk burgare på Hötorgshallen. Det var nått av det godaste jag ätit! I alla fall den dagen. Sen blev det ju bio och jag råkade sova bort första 40 minuterna på filmen. Det gjorde inte så mycket, det var inte handlingen jag var mest intresserad av ändå, det var att kolla på hur snygg Robert Downey Jr. Han är het!

 

Hemma igen kastade jag mig i soffan och satt sönder den. Det kändes fan kränkande! SÅ tung är jag inte! Nu var det inte så illa som det först verkade. Två fjädrar var redan trasiga och nu hade jag alltså pajat en tredje. ”Ja det här var ju inte så bra.” sa morsan lite dystert. ”Jag hade stor användning av den där fjädern.” Sen försökte hon laga den med silvertejp. Och ett par krokar. Och jag blev förbjuden att sitta i vänsterhörnet igen. Som om det är mitt fel att hon har en soffa från tidigt 1900-tal som inte tål NÅNTING!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0