Mjölksyretålighet hur får man sån?

Mjölksyra, det är så jävla vidrigt! Jag hade sån fruktansvärd mjölksyra i axlarna på Thaiboxninge igår att jag trodde jag skulle dö. Har aldrig riktigt varit bra på att stå ut med det. Därför jag suger på långdistanslöpning. Och intervaller. Och halvdistans. Och på att bära tunga saker länge. Och på att cykla. Och på att simma. Och gå i trappor. Ja typ allt suger jag på som ni ser. Mjölksyra får mig att vilja ligga i fosterställning och skrikgråta som Andy Wang. Suck.

  Hur tränar man för att bättra på sin mjölksyretålighet? Tipps mottages ödmjukast.

 

Idag har jag fått min julkalender också. Mamma skickar en till mig varje år. I år trodde jag nästan hon glömt, men idag dök den alltså upp. Jag hade hoppats på en med pengar bakom luckorna, men icke. Lite snålt, men men.


Jag mår inte så vidare bra just nu. Jag vet inte vad det kan bero på. Tror i alla fall inte det har nått att göra med att jag satte i mig en gigantisk skål popcorn på ungefär 30 minuter… Det har säkert inget alls med saken att göra…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0