Nattgäster och sånt.

Det är ju bra om man låst sig ute, att vara granne med sin superschysta kompis (jag syftar på mig själv) så man slipper sätta sig på ett tåg för att åka till Linköping och sova hos sin pojkvän.

  Majje dök väl upp vid elva snåret. ”Vad ringde du inte för?” frågade jag och Majje svarade lite ynkligt att ”Ja du blir ju så arg om man ringer så sent...” och jag protesterade lite upprört och påstod att jag inte alls blev det, vilket förstås var en lögn för det blir jag ju visst det. Jag blir seriöst helsur om folk stör mig efter halv nio på kvällarna. Men nu har min dygnsrytm blivit totalt uppfuckad så just igår gjorde det inget.

 

Majje fick sova på soffan. Det är nått med den alltså, man drömmer så konstiga drömmar om man sover där. Majje var tex ute och flög bland små kycklingar i ett tv-spel. När hon hade gått la jag mig på soffan och sov en stund jag med. Och drömde också en superweird dröm om att jag råkade krascha en grävskopa eller nått. Det var ju pinsamt så jag försökte smita och gömde mig under ett lass hö i en fodergång i en ladugård. Jag fattar inte vad det är för fel på mig!

 

Jag är lite halvt om halvt sur idag. Det är Marcus Birros fel. Han dök upp på tv;n i morse och jag vet inte riktigt varför, men nått med honom får mig att vilja utföra en avancerad lynchning. Och sen när jag skulle gå på promenad med Annsofie och Morris och passerade kiosken stod det om honom på löpsedeln och då blev jag ännu grinigare,

  Annsofie och Morris skulle gå förbi Norrköpings akvarier. Och där jag pillade jag på hundleksaker och koppel och önskade att jag också hade nån att handla åt och tänkte på att jag skulle haft det, typ på måndag om det varit lite annorlunda. Men nu är det ju inte lite annorlunda.

  Och sen gick jag hem och tröståt en hamburgare från Texas Longhorns, kollade på min nya favvoserie Braqou och kelade med Gimpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0