Om kannibalsim typ.

Det var nån som skulle äta kött till lunch. Och då gick mina tankar av någon anledning till filmer Alive. Ni vet den som handlar om ett flygplanshaveri i Anderna och de överlevande passagerarna tillslut börjar äta av de som dött?

  Och jag tänkte medan jag traskade hemåt, att lätt att jag skulle äta upp döingar om valet var det eller svälta ihjäl! Och sitt nu inte där och skaka fördömande på huvudet och spela chockade och påstå att ni aaaaldrig skulle äta människokött, att ni hellre skulle dööööö! För det skulle ni inte! Och ni skulle inte hoppa ur den överfulla livbåten heller, för att rädda alla andra från att drunkna. Och ni skulle inte hellre bli torterade än att själv tortera. Skärp er!

  Hm… tappade tråden där lite…Vart var jag…? Jo! Vad jag däremot INTE skulle göra är att radda upp döingarna i snön med ansiktet neråt, dra ner brallorna på dom och börja karva små köttbitar ur deras skinkor som jag sen åt råa, fortfarande ståendes och stirra på dom där nakna skinkorna. Det är ju helt sjukt asså…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0