Om vampyrer och lite kategorisering.

Men vad är det med folk och vampyrer egentligen?! Om vampyrism vore en drog skulle det vara inkörsporten till tyngre missbruk, vilket skulle vara typ kannibalism. Hur många tycker att Hannibal Lecter är het? Va? Ingen!

  Och sen kom Twilight sagan och gjorde allt ännu värre! Ett utav mina absolut värsta filmögonblick är i Twilight när Edward tar med sig bruden ut i skogen för att visa vilket monster han är, så visar det sig att det monstruösa med honom är att han glittrar i solen. Allvarligt? Jag får sura uppstötningar bara av att tänka på det! Det är ett par timmar av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaks!

  Härmed tänker jag sätta upp Twilight på min lista över människor jag inte kan befatta mig med. Den består än så länge av följande tre kategorier:

 

Människor som sympatiserar med SD
Människor som gillar Nick Diaz
Människor som gillar Twilight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0