SGL-final.

För er okunniga stackare (jag själv tex, lärde mig det alldeles nyss) som inte vet vad SGL står för, så är det Svenska graplingligan. Finalen gick av stapeln idag alltså, i Ektorpshallen, som är fan så mycket svårare att hitta än vad man skulle kunna tro. Klockan åtta blev vi inte insläppta, vilket vi skulle bli. Orsak: Vaktmästaren fikade, eller nått annat helidiotisk. Fanskapet bad inte ens om ursäkt när han typ en kvart försent anlände. Så jävla inte okej tycker jag som är tidsfascist! Men skit samma. 

Lite bilder.




Jag har ingen aning om hur många som skulle komma, men av dom som kom var det bara en som inte klarade vikten. Och majoriteten av alla deltagare var män. Nästan nakna män. Svettiga män. Med varierande mängd muskler. Hade jag vetat om det hade jag ju försökt engagera mig i den här sporten way tidigare! Haha! Skojar bara…

Nu blir det fler bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0