Dä va fint vädär!

Jag ville ju vara ute idag, men det är ju tråkigt som satan om man är ensam. Som tur är fick jag låna Morris av Annsofie och Gustav. Jävligt bussigt asså! Morris är fortfarande lite splittrad när det gäller mig och har lite svårt att bestämma sig för om han ska slita handen av mig, eller vara glad att se mig.
  Vi travade runt Himpa och det var så strålande väder, folk och kanadgässbajs överallt och jag fick lite ont i hjärtat av saknad när jag kom att tänka på en fotosession jag hade med Figaro förrförra hösten. Aj.


Och efter den promenaden, en kaffe och en kokosmums traskade jag ner på stan och lämnade igen ett par böcker. En julklapp hittade jag också. Ett tag trodde jag att jag var skitduktig på att köpa presenter, eftersom jag själv alltid ville behålla dom. Sen insåg jag att det antagligen bara betydde att jag köpte grejer jag själv vill ha till andra. Inte riktigt samma sak. Nu vet jag inte hur jag ska göra, för jag vill behålla den jag köpte idag själv. i och för sig var presenten till morsan så den kommer ju hamna i min ägo igen när hon går å dör, fast vem vet hur lång tid det kan ta.

 

Resten av dagen har bestått av glögg, TUF och Merlin hemma hos Sven, kvällspromenad med Annsofie och Morris och en fet grekisk sallad med pasta. Jag är nöjd med dagen.

  Nu måste jag gå och trösta Amadeus. Han ligger i hallen och är sur över att ha satt eld på sin egen svans. Lite känsligt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0