...

Okej idag känner jag mig smått grinig. Det kan bero på att jag är stel och öm i nacken och det kan bero på att det luktar rök i hela jävla lägenheten eftersom kärringen på våning fyra, eller tre eller vart fan det nu är hon bort, envisas med att tända sina cigaretter i trapphuset. Det kan också bero på att jag inte förstår mig på vissa människor ens litegrann. Men det beror fan inte på mig, det beror på att vissa människor helt enkelt måste vara dumma i huvudet! Ser inte hur man kan dra någon annan slutsats än den…

 

Nåja, skit samma. Igår lagade jag mat för första gången på typ en vecka. Annars har jag levt på kesella och äggmackor. Men igår blev det alltså riktigt mat. Inget fancy eller så, bara torsk, potatis och ägg-och persiljesås. Men det var gott! Potatis är ju sjukt gott. Speciellt när den blivit kall. Fan vad jag älskar potatis!

 

Sen har vi haft ett dödsfall här hemma. Det var min timjan som blev så missnöjd med att bli omplanterad att den begick självmord. Otacksamt! Det var i fredags det. Så jag planterade sticklingarna som jag tog med hem från morsan. Jag gillar dom, jag har på känn att vi kommer komma bra överens. Mycket bättre än den där jävla timjanen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0