Fika och sånt.

Det är mycket smidigare att jogga utan hund, det är det. Men det är inte alltid man vill att det ska vara smidigt. Lediga dagar saknar jag Figaro så jävla mycket. Ja, jag tycker synd om mig själv idag, och känner mig lite ensam.



Så då satt det ju extra fint med surdegsbullefrukost för är det nått som gör mig på bra humör är det ju att äta. No suprise there lixom. Och som somliga vet jobbar jag ju hårt för titeln Världens bästa kompis. Därför bjöd jag över Sven på chokladkaka och kaffe. Det var lite av en besvikelse. Från och med nu blir det bara kokosmums. Det är alltid lika gott!

  Amadeus och Gimpa fick också fika, tonfiskfika. Det var inte så smart. Amadeus har hållit på och gapat och tjatat ända sedan han fick lite igår och nu har han ju fått vatten på sin kvar. Att man aldrig lär sig lixom.



Marklyft på gymmet. Det gick väl hyffsat. Och jag tänkte på det att det är ovanligt rent på det där stället. Asså städjunkie som jag är blir jag ju glad när jag upptäcker att det är dammfritt på ställen det normalt sätt inte är dammfritt på ett gym. Två tummar upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0