Hemmapyssel and stuff.

Alltså, jag blir lätt uttråkad och rastlös. Jag är ledig och att bara slösa bort tiden på att göra ingenting känns så B. Så efter morgonjogg, fika, styrketräning och solning bestämde jag mig för att göra ett försök att göra hemgjorda bivaxsalvan. Sådär lagom pyssligt lixom, tänkte jag.

  Det verkade ju så enkelt och det var enkelt. Att göra den. Att göra rent efteråt däremot, inte enkelt alls. Satan vad jag fick gno för att få gafflar och litermått och diskhon ren! DET tog dom minsann inte upp det där jävla Gomorgon Sverige. Dåligt TV 4. Dåligt!

  Som tur är ska den där salvan tydligen stå sig i flera år så jag behöver förhoppningsvis aldrig göra om det igen.


Nu blir det i alla fall Thaiboxning, och sen ska jag bjuda mig själv på lite trevlig mat, ett glas vin och kanske nån trevlig efterrätt. För det är det ju aldrig någon annan som gör. Bjuder mig på sånt. HINT HINT HINT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0