Jujutsu och sånt.

Asså det är ju inte lätt att få nått gjort i det här hemmet. Det är den där jävla Gimlis fel. Han är ju överallt hela tiden! Som idag när jag planterade om örterna. Vart var han då? Jo mitt där jag skulle vara. Och han är ju så söt att jag lixom inte kan få mig till att köra bort honom. Bilder på resultatet av omplanteringen kommer imorgon.



Amadeus är föresten inte ett dugg bättre. I alla fall inte så fort det är mat på gång. Som idag när jag skulle skala räkor till ett par räkmackor. Då fort han ju runt benen på mig och ylade så att fönstren nästan sprack. Tillslut gav jag honom en stjärt. Det var förstås dumt. Han spydde över hela lägenheten och sen gick han och tog igen sig en stund på mitt matbord.



Och själv gick jag till gymmet för att ta lite jujutsubilder. Det blev rätt bra faktiskt och framför allt var det jävligt kul! Lär nog göra om det. Om jag får vill säga. Jag kanske var jättestörande när jag sprang omkring med kameran.


Kommentarer
Postat av: mikko

nice bilder! Det var absolut inte störande - vore kul att man själv tar bilder men man är alltid upptagen med at träna / sparras!



/mikko

2011-11-19 @ 22:12:49
URL: http://www.choke3d.com
Postat av: Jonna

Kalas! Då kan jag fota fler gånger då, för det var superkul!

2011-11-20 @ 07:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0