Lillfingrar och positivt tänkt.

Okej tre personer har gett muntliga bekräftelser på min jul/nyårssemester. Men ingen kan ge mig en skriftlig. Det känns inte helt okej alltså. Men jag får väl försöka vara lite tillitsfull och tro på dom och inte räkna med att bli blåst…

 

Under gårdagens jujutsu böjde jag mitt lillfinger åt fel håll för andra gången på en vecka. Satan vad ont det gjorde! Knogleden är öm nu.=S Det blir till att tejpa på nästa pass för en gång till klarar jag inte, då kommer jag börja grina som värsta mesen!

 

Idag har jag gjort fjärde dagen av sju arbetsdagar. Mer än halvvägs är jag äntligen men fy fan vad lång tid det är kvar. Jag försöker tänka positivt. Typ såhär ”Fredag kan man ju knappt räkna för det är ju dagen min ynkliga tvådagarsledighet börjar, så egentligen är det ju bara två aslånga och plågsamma dagar kvar… Plus en till då…Så tre aslånga dagar kvar. Argh! Skjut mig!”. Ja som ni ser så går det inte så bra. Nu ska jag äta lite mellanmål och göra mig redo för lite Muay thai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0