Morgonaktiviteter.

Gimli tyckte inte alls vi skulle gå upp i morse, fast vi låg i sängen längre än vanligt. Å andra sidan tycker han aldrig vi ska gå upp. Så jävla lat alltså!

  Hängde på låset på bageriet. Som jag längtat efter surdegsbullar, mitt heroin! Varit utan ända sedan förra lördagen, rena tortyren. På Hemköp fick jag stå och vänta i delikatessdisken i tusen år medan en gubbe berättade hela sitt livs historia för expediten. Den slutade med att han beställde bland annat julskinka och det är inte okej i november! Hajja det! Snart kommer vi äta julskinka året runt.

  Nu håller jag på och färgar håret. När det är klart ska jag dra ut i det strålande vädret. Vad jag ska göra där vet jag inte riktigt. Kanske ta en sväng förbi biblioteket. Dricka lite kaffe. Ta lite kort. Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0