Solbränna och UFC.

Okej jag gick och solade idag för det tyckte jag att jag förtjänade. Lite behaglig relaxing i höstvädret lixom. Och visst var det skönt, ett tag. Nu är det INTE skönt! Dom hade bytt rör, fast bara ett. Så nu har jag en superröd ca 20 cm bred rand från höger axel och vidare ner över ryggen, arslet, låret och vaden. AJ för helvete!

  Jag tröstade mig med UFC 139. Jag är inget Shogunfan men satan vad impad jag blev av honom idag! Respekt! Jag hade flyt med mina picks. Förutom Shogun satte jag allihop.

 

Så har jag styrketränat och nu börjar jag visst komma ihåg vad det är som är kul med det. Att lyfta tuuuuungt! Så är det. Tog en kvällsjogg också. Satan vad snabbt det gick! Kändes det som. Men det gjorde det inte. Det är nackdelen med att klocka löpningen. Crap! Men det är väl inte så konstigt att det går tungt när jag väger typ tio kilo för mycket.

 

Nu ska jag kolla på Beck och gulla med det här kräket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0