UFC och sånt.

Kollat lite på UFC on FOX idag. Snacka om att dom gjorde bort sig när dom valde att bara visa tungviktarnas titelmatch. Den var över på typ en minut. Haha! Dos Santos vann på TKO. Well done!

  Men bästa matchen var ändå Clay Guida mot Benson Henderson. Holy crap alltså! Dom gick på som illrar på amfetamin i hela tre ronder. Det var sjukt imponerande! Fast som jag trodde var Henderson lite bättre på det mesta så han vann på ett välförtjänt decision.

  Jag har ju alltid gillat lille Alex Caceres så jag blev glad när han vann sin fight. Och till och med imponerad. Inte direkt ut av hans flashiga sparkar (fast lite av dom med får jag erkänna) utan för hur bra han handskades med att hamna på rygg med Escovedo. Way to go!

 

Och eftersom jag spenderat drygt åtta timmar av den här dagen på jobbet finns det inte så mycket annat att säga om den. Nu ska jag äta vegetarisk lasagne och kolla en film, sen blir det sänggång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0