Utmattningen är total!

Men äntligenäntligenäntligenäntligen är det här sjudagarspasset slut! Den lättnad jag känner kan icke beskrivas i vare sig ord eller handling! Tydligen var jag inte ensam om att känna viss frustration. Någon kände sig uppenbarligen så beklämd att den kände sig tvingad att försöka anlägga en brand på en av toaletterna igår. Jag hade gått hem då. Och jag har alibi för stunden tror jag för händelsen ska ha ägt rum nån gång efter 18:00 på kvällen och då var jag på gymmet.

 

Eftersom jag varit så strängt upptagen med att ”slita häcken” av mig på jobbet den här veckan har jag inte så mycket mer att förtälja. Jag tänker ta ett glas vin och bänka mig i soffan och ha det skitmysigt. Den tänker jag enbart lämna för att öppna dörren, toalettbesök, påfyllning och sen för att gå till sängs. Här är soffan där myset ska ske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0