Världens bästa kompis.

Det är jag det! Och en av anledningen till att jag är det är att, bara för att ta ett helt random exempel, bjuder mina kompisar på frukost. Seriöst hur många av era kompisar gör det, va? Hur många av era polare gör mackor och tar med dom till jobbet till er? Va? Eller hem till er för den delen. Jag menar inte att jag är bättre än alla andras kompisar… Eller jo, det menar jag ju visst det. Haha! Skämt å sidor…



Jag la ner det där med att hitta krukor med hål i. Det var för svårt. Men jag hittade en gammal kaffeburk som jag blev sjukt förtjust i och den fick bli hem för min timjan. Rosmarinen fick en enkel knubbig kruka och basilikan en miniblomlåda. Den sista basilikan, den jag inte gillar, fick bo kvar i sin gamla plastbytta, den kommer ändå dö, det syns lång väg.

  Mycket nöjd känner jag mig hur som helst. Nu hoppas jag att mina kryddor tänker leva länge som fan, det är så jobbigt att börja om med ett gäng helt nya lixom.



Nu blir det kvällsmat. Ris och lax (färsk förstås) med kall olivsås. Sweeet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0