You're messed up dude!

Asså dom senaste dagarna har jag haft väldigt mycket extra tid och jag har spenderat den väl. Jag har tex sett massa South Parkavsnitt och gjort ett par nya serier om Kenny Florians ögonbryn. Jag är mycket imponerad av dom. Det är som han har två stora fjärilslarver i ansiktet.

Jag känner mig lite hängig och sliten. Och jag är trött på det här konstiga jävla vädret nu! Det trodde jag väl aldrig att jag skulle säga. Men man blir ju helt messed up och förvirrad av vårväder i november. Mitt stackars huvud pallar inte sånt!

  I morse vaknade jag tex och tänkte på scenen i Dumbo, när dom spärrat in hanns mamma och hon får stoppa ut snabeln genom gallret och vagga honom och stackars Dumbo gråter stora elefanttårar. Fy fan alltså! Nä nu blir jag nästan tjutfärdig!



Här kan ni kolla själva. Kan man se det här utan att blir alldeles rörd är det ju nått fel på en!

http://www.youtube.com/watch?v=-HVVCUqSBx4&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0