Huset fullt.

Idag har det vart småfrämmande här. Fem ungar med tillhörande mammor. Det var väldigt trevligt. Humöret var lite växlande till och från hos alla. Även jag surnade till ett tag när någon påstod att det låg bajs på golvet. Det gjorde det inte! Det var russin! Och chokladmuffins. Jag vet för jag smakade… Skojar bara. Jag blev inte alls sur. Det händer faktiskt att det är bajs på golvet.

  Amadeus gled runt och var snygg och poppis. Han blev klappad, lekt med och matad. Till skillnad från Gimpa, som jag trodde vad den smartare av de två, som istället för att utnyttja situationen, låg och surade under sängen.

 

Nu blir det bildkavalkad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0