På besök i Kungliga Hufvudstaden.

 

Åka tunnelbana klockan sex på morgonen, på väg hem från krogen och efterfest. Det har jag aldrig gjort förr. Och jag vet inte om jag någonsin sett så mycket snö i mitten av april som jag gjorde då. Inte har jag någonsin sovit så gott på en buss som jag gjorde på hemvägen heller. Jag orkar inte dra alltihop, så jag sammanfattar bara

 

Vacker utsikt från Gondolen

God mat på Hötorgshallen

Skitdyra drinkar på Götgatan

Skitjobbig Italienare

Skitroliga norrmän på besök för att se UFC

Whiskey klockan fem på morgonen

Snöovänder

Sömnbrist

God mat med mamma

Besök i Solna

Hemlängtan


Kommentarer
Postat av: Louice

Du glömde din nyfunna vän som du träffade helt spontant sådär... ;)

2012-04-19 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0