Typ familjemiddag igen! Och lite annat.

 

Lammraggs, hur gott är inte det på en skala från ett till evigheten? Om man dessutom inte behöver laga själv utan mest bara sitta med fötterna på bordet och äta matze med leverpaté, ja då kan man ju säga att man inte direkt lider.

  Fast det här med att sova borta, det är jag inte så bra på. Men hellre det än att vänta på en buss i hällregn. Fyra fem timmar sömn kanske, blev det väl i slutänden och jag är lite förvånad över att jag inte fallit död ner för länge sedan. Jag som lixom tycker nio timmar är rätt lagom.


 


Och jag har shoppat en tv idag, som inte är så stor men väldigt platt, just like I want it. Snälla Tesse körde hem den åt mig. Och på vägen köpte vi pizza från Smile pizzeria eller vad fan den heter. Två för en på hela menyn. Hade man lagt pizzorna på varandra hade dom blivit som en normalpizza. Bottennapp! Jag var knappt ens mätt när jag var klar med min. Never again!


 

När Tesse och Oliver dragit vid typ kvart över fem lade jag mig på soffan för en powernap. Det gick sådär, mina inälvor kändes som jag föreställer mig spagetti känner sig om dom fått koka torra och börjat bränna fast i kastrullen. Så när klockan 20 minuter senare ringde jiu-jitsudags var det bra nära att jag stannade hemma. Men sen tog jag mig samman och gick ändå. Och stannade på nybörjarpasset också, fast mest som observer. Men det lär man sig också på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0