Det är så härligt att gå i sooolen!

Jag har promenerat med Annsofie och Morris. SMHI sa plus en grad. Små, små sylvassa valptänder i luften i skuggan, men i solen så varmt att mössa, vantar och halsduk åkte av och jackan åkte upp. Fast inte alla var riktigt redo att kasta vintermunderingen. Som en liten amerikansk hairless terrier vi stötte på, som körde med flisoverall fortfarande, ett par nummer för stor dessutom. Och hon for runt runt och som en rosa liten helikopter.


Jag har bokat min stockholmsresa precis nyss och muttrat argt över hutlösa priser och ännu argare över mig själv som hade kunnat undvika dom hutlösa priserna om jag varit ute i god tid. Och nästa gång kommer jag göra samma sak för lära av misstagen, det är inte riktigt min grej.

  Nu hoppashoppashoppas jag på strålande väder nästa vecka! Så jag och mamma kan ta färjan ut till Djurgården och luncha på Blå portens, inte för matens skull, för den är förvånansvärt trist, men för deras underbara innegård som man bara blir lycklig av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0