Agria bara pungar ut dom.

Musse har ju blivit fixad och upstylad i munnen nu. Det kostade en slant kan man säga. Men vill man ligga på topp är det bara att betala. När jag skickade in kvittona från tandläkarbesöken till Agria var jag gaaanska övertygad om att dom skulle återkomma med krav om komplettering. Eftersom tandläkaren inte skivit med någon typ av identifiering. Inte registreringsnumret, inte idnumret, inte ens hans födelsedatum. Men i morse när jag loggade in på Swedbank för att betala anmälningsavgiften till januaris valputställning var jag två tusen spänn rikare. Vad glad man blir när saker och ting för ovanlighetens skull bara går lätt och utan trassel. Det är inte direkt så att det hör till vardagen.

  Apropå vardagen så gör jag min sista jobbdag ut av sju imorgon. Sen är jag ledig i fem dagar. FEM dagar. Fem DAGAR! Och ingen av dom är semesterdagar. Sen jobbar jag två dagar innan jag är ledig i fem dagar till. FEM dagar till! Fem DAGAR till! Fem dagar TILL! Varav inte heller de är några semesterdagar. Jag kan knappt fatta det! fast jag kommer få jobba häcken av mig i Januari. Men det om inte jorden går under imorgon då. Vilket vore kasst nu när jag ska vara långledig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0