Pissväder och mumintroll.

Fruktansvärt, fruktansvärt väder! Blött och slaskigt och kallt och regnigt och lite blåsigt! Så vi tog lång, lång sovmorgon, kort, kort morgonpromenad och sen lite mer sovmorgon. Musse tycker om möjligt ännu sämre om det här vädret än jag gör. Vilket säger en hel del eftersom jag verkligen avskyr det!
 I folkparken finns det alla möjliga typer av snökreationer just nu. Alla ser ut som skit. Utom ett mumintroll som är jättefint. jag skulle vilja ha ett snömumintroll på min balkong.

  Över lag har Mozart en riktigt dålig dag. Förutom det dåliga vädret har han blivit för stor för att kunna ta sig in och ut under soffan. In gick idag. Men ut kom han inte igen. Ett stort nöje som gått förlorat för honom, förstår om han känner sig deprimerad.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0