Bra uppfinningar och sånt.

Det finns vissa tillfällen då en dusch är mer välbehövlig och skönare än vanligt. Idag var ett sådant tillfälle kan jag lova! Allting känns bättre om man i alla fall är ren. För det mesta i alla fall. Om man ligger i en skyttegrav och fått båda benen bortskjutna kanske man inte tänker ”Fan vad mycket bättre det skulle kännas om jag bara var nyduschad!”.

  Jag vill också uttrycka min djupaste tacksamhet till uppfinnarna av nässprayen. Dom senaste dagarna har denna fantastiska produkt gjort mitt liv uthärdligt och hjälpt mig tömma skallen på kopiösa mängder snor. Stort tack! Om jag var kroniskt täppt i näsan hade jag varit beroende. Det är en sak som är säker.

 

För en stund sedan kom Sven förbi och bjöd på semelfika. Sånt tycker jag om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0