Cykeln vs Jonna 6-0.

Med lite stjälp från Amadeus har jag äntligen fixat den trasiga persiennen. Det är så ljust inne nu! Tyvärr ser man också hur skitigt fönstret är. Men det tar jag en annan dag. Har gjort ett försök till med cykeldäcket, efter att ha blivit tipsad om att använda en platt skruvmejsel. Så nu är däcket på men slangen trasig. Först kändes det som att det blev ovagjort. Jag menar jag fick faktiskt på däcket! Men sen insåg jag att det i själva verket var dubbla poäng för cykeln. Vi är ju tillbaks där vi startade nu. Jag känner mig endå ganska uppmuntrad. Ska införskaffa en slang till och prova igen. Det kommer säkert gå bättre… Men först: kaffepaus hos Sven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0