...

Mycket aktiv morgon. Först in med två maskiner tvätt, sen ett besök på Lovisamottagningen. Där är barnmorskorna mycket trevligare än på Vrinnevi! Jag blev inte ens tillfrågan om ifall jag brukade ligga runt. Trevligt! Sen hem, handla på vägen, ta hand om tvätten, käka frukost, kolla ett 70’ show, tvättstugan igen och sen städa kattlådan.

  Sen fortsatte jag med gårdagens påbörjade projekt Ommålning av gammal tvmöbel. På burken står det övermålningsbar efter två dygn. Men jag tar faktiskt inte order från saker utan hjärna! Så jag har alltså redan gjort en strykning till. Vi får väl se vem som har rätt sen. Jag eller målarfärgsburken. Såhär såg det ut när jag började.

Jag är lite stel i nacken idag. Det beror på att jag gjorde en dykning med huvudet rätt ner i golvet på sparringen igår. Så går det när man inte skyddar halsen och låter folk dra giljotiner på en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0