Hårresande!

Pälsbytet pågår här hemma. Amadeus har hållit på ett tag. Nu har Gimpa också dragit igång. Jag vadar runt bland drivorna av hår, dom når mig till knäna, trots att jag kammar och kammar. När jag kör runt med dammsugaren känns det mer som jag bara rör runt skiten. Vär-de-löst! Jag skulle verkligen vilja ha en superdammsugare. Det vore nått det.

 

I måndags var jag med Tesse och storhandlade flera kilo kött. Storpack är ju kalas asså! Så jag ska ta tag i att dela upp och frysa in skiten innan den blir dålig. Sen blir det träning. Jag hoppas på inte så jättemycket gardpassering. Mina knän pallar inte det idag. Jag borde aldrig sagt att dom kändes mycket bättre! Borde fattat att det skulle komma tillbaks och bita mig i arslet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0