Kalasplaner och sånt.

Inledde förmiddagen med en promenad runt Himpa ihop med Annsofie och Morris. Tyvärr kan jag inte återge konversationen vi hade, eftersom den skulle kunna upplevas som stötande för vissa (typ alla) människor. Annsofie är helt sjuk i huvudet! Det är en av sakerna jag gillar mest med henne. Det och att jag får kakor ibland när jag varit ute med Morris.



Jag håller på och planerar mitt födelsedagskalas. Folk har en tendens att vara upptagna när jag fyller år… Eller kanske ”upptagna”…? Så jag brukar lixom helt skita i att göra nått, men det är ju rätt tråkigt, även om det inte är så jättekul att fylla år nu när man blivit så gammal.

  Hur som helst. Jag har bjudit in lite folk och är faktiskt jätteöverraskad över att de flesta tackat ja! Fast jag är också lite skeptisk och räknar med en hel del sistaminutenavbokningar. Hehe! I alla fall. Är det nån jag glömt bjuda som skulle vilja vara bjuden är det bara att hojta till. Det här skriver jag bara för att se om jag faktiskt skulle kunna få ännu fler gäster, och alltså ännu fler presenter. För lets face it, det är fortfarande paketen som räknas! Skojar bara. Presenter är inte det viktigaste...


...jo det är det!;0P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0