Kommihåglistor är bra.

Första timmarna av dagen gick åt till att ligga på soffan med Amadeuskatten och glo på That 70’ show. Det var mys det! Men sen, när Amadeus fått nog, var jag faktiskt jätteeffektiv. Vek tvätt (det tråkigaste som finns i hela världen), duschade mina båda fikusar, och målade lager nummer tre på tv-bänken. Ingenting har exploderat eller tagit eld så det är uppenbarligen så att jag visst vet bättre än en målarburk! Ha!

  Sen har jag hunnit med lite jiu-jitsu (instruktörslös men helt okej endå), en dusch och en fet jävla middag. Så ja, rätt produktiv idag med, trots det känns det som att jag har massor att göra! Kan bara inte komma på vad.

  Suttit och blängt på den trasiga persiennen ett tag och tänkte jag skulle fixa den, men jag hittade inte persienntråden jag köpte senast den gick sönder. Crap! Jag HATAR neddragna persienner! Så jävla deprimerande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0