Meck och sånt.

Jag har kämpat och kämpat med den där jävla cykeln. Den har varit till besvikelse från första dagen! Så röd och fin och så jävla hopplös! Eller ja… det kanske är jag som är hopplös… Efter att ha först köpt fel storlek på slangen två gånger, haft sönder en av rätt storlek har jag nu fått på en och nästan fått på ytterdäcket också. Men dom sista 20 centimetrarna fixar jag inte. Inte ens med lite hjälp från Gimli gick det. Ska jag verkligen behöva lämna in den på service för 20 centimeters skull?


Nu ska jag strax gå och lägga mig i alla fall. Jag längtar tills imorgon! För idag har jag äntligen fått tummen ur och beställt ett objektiv till kameran. Jag betalade lite frakt bara för att få fram det så snabbt som möjligt så det kommer redan imorgon. Hurra hurra!

 

Det var 10 grader varmt idag. Förra året var det fortfarande gott om snö så här års. Och förrförra var det ännu mer!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har lämnat in cykeln för 20 cm,då var vi ändå två som försökt ;) Definitivt värt det, varenda krona :)

2012-02-28 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0