Amning och sånt.

Jag har inget emot offentlig amning. Verkligen inte. Hellre det än skrikande bebisar. Men jag känner mig lite stött när en ammande mamma blänger argt på mig som om jag var ett perverst svin bara för att jag tittar på henne när hon gör det. Det är trots allt hon som valt att hänga ut sin tutte tre meter från min kaffekopp. Om det inte stör mig så borde det verkligen inte störa henne att jag råkar titta på den. Nåja.

 

Jag har införskaffat en gi idag. Den är tuff och det dyraste jag äger i klädväg. Jag provade den när jag kom hem och var tvungen att skrika åt katterna och låsa in mig på toaletten. Det är för att den är svart. Svart är motsvarigheten till en tjurs röda skynke för mina katter. Fast dom försöker inte stånga ihjäl en utan bara stryka sig mot en tills man är helt täckt av päls.

 

Nu ska jag städa upp efter katterna. Dom har haft lite krig igen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser ut som dina kissar också vill ha en varsin gi! ;D

2012-01-19 @ 03:07:39
URL: http://saffra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0