Djurjävlar!

I samma stund som jag stänger skåpsdörren om dammsugarna sätter katterna igång och piska på varandra så pälsen yr i stora tussar. Och jag skriker och skäller och jagar dom fram och tillbaks genom lägenheten tills deras pälsbollar finns precis överallt (igen)! Då går dom och lägger sig i sängen degar. Det slår aldrig fel! Aldrig! precis som att jag måste stänga dörren till badrummet när jag badar för annars kommer Amadeus och lägger en kabel. Mina katter är såna jävla svin helt enkelt!



Annars har jag blivit bjuden på kalops idag. Det var gott kan jag lova! Och nu ska jag äta lasagne och kolla på film.


Kommentarer
Postat av: Eva philipson

Dom kan omöjligt vara värre än mina. Hår är ok men skit och spyor varje dag när jag kommer hem håller på att ta knäcken på mig. Min kärlek ställs på stora prov just nu.

2012-01-13 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0