Hell on earth.

Jag tror att om det finns ett helvete. Så är det ett apotek där man i evigheters evighet får sitta och vänta på att få hämta ut sitt recept. Ungefär som nu alltså. Jag AVSKYR apoteket! Och tyvärr eftersom jag är bra på att generalisera, alla som arbetar på apoteket. Idag gick jag dit för att ta ut ett recept. Det var ingen annan där, förutom tre som arbetade. Alltså, tre mot en. Vet ni hur länge jag fick sitta och vänta på att få hjälp? Sju minuter. Sju jävla minuter!!! Om jag ballar ur och gör en Bowling for Columbine ligger apoteket på Kungsgatan jääääääävligt illa till!

 

I helgen jobbade jag. Det sög. Det gör det alltid i och för sig. Jag satt mest och petade mig i näsan och gnällde, som vanligt. Nu ska jag äta nått och slöa tills det är dags att gå till klubben. Jag tänker säga klubben från och med nu, inte gymmet. För jag gymmar ju aldrig längre. Och för att klubben låter ballare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0