Lekerier och sånt.

Igår när Tesse och Oliver var här gjorde vi vad vi i stort sett alltid gör, vi åt, kollade på en kass film och jag tog en halv miljon bilder, var av ungefär två tredjedelar blev skit. Barn och katter rör sig så jävla snabbt!

  Eftersom jag pratar en hel del om Oliver frågar folk ibland om jag själv är sugen på barn. Absolut inte! Jag tycker fortfarande att andras unga är lite scary, framför allt om dom försöker prata med mig och jag inte fattar vad dom säger. Eller om dom bara står och stirrar alldeles tyst. Creeeeepyyyyyy!

  En annan sak jag inte klarar av är vuxna som förställer rösten när dom snackar med ungar. Det är meningen att det ska låta glatt och gulligt, tror jag, men jag får fan kalla kårar av det! Så både att umgås med barn och barn och vuxna har varit rena pärsen.

  Fast det har blivit mycket, mycket bättre. Här om dagen växlade jag flera stycken ord med en unge som jag aldrig träffat förr. I normalt tonläge. Aldrig i hela jävla livet att jag tänker låta sådär weird och läbbig och snacka bebispråk!

 

Hur som helst. Igår lekte Oliver med katterna. Mest Amadeus men Gimli var också med på ett hörn, men han är lite mer tillbakadragen än. Kan ni fatta hur sött det var? Nej, det kan ni nog inte. Och fotografier gör det verkligen inte rättvisa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0