Mmm! Liquid candy!

Note to self: Amaretto är rent livsfarligt för folk utan självbehärskning.

 

Det vet jag efter en väldigt trevlig kväll (och väldigt tidig morgon) hos Jeanette och Anna i fredags (lördags). Sen hade jag en mindre trevlig eftermiddag hemma hos mig själv då jag låg i fosterställning på soffan och viskade ”Aldrig mer, aldrig mer!” med en kudde över huvudet. Fast jag tycker det var ganska värt det.

 

Eftersom jag slocknade redan nio igår och dessutom sovit större delen av dagen vakande jag pigg och utvilad strax efter sju. Det händer inte särskilt mycket så dags en söndag. Det händer faktiskt inte ett jävla skit!

  Jag fiskade lite efter sällskap till en sushilunch men alla var för upptagna eller inte sugna på sushi. Men det var ju jag, så jag gick själv. Det har sina fördelar att äta ensam. Tex får jag inte sitta och titta på när mitt sällskap äter klart efter att själv ha kastat i mig maten på fem minuter. Inte heller behöver jag ångra mig angående min beställning och önska att jag tagit samma som mitt sällskap. Sist, men absolut inte minst, behöver jag inte lyssna på någon annans ointressanta skitsnack.

 

Ja det är egentligen det enda jag gjort idag. Förutom kollat på UFC hemma hos Sven. Jag är lite förtjust i Rousimar Palhares. Det är för att han har så grova ben. Och är duktig på BJJ. Hur kan man inte gå igång på det lixom?

 

Nu ska jag sätta mig vid mitt köksbord och klippa och klistra lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0