Tisdag alltså.

Om nån missat det. Efter lite förmiddagsjiu jitsu ballade min sida ur igen. Surt. Blev tipsad om att köra en voltarenkur och eftersom jag alltid gör som jag blir tillsagd knallade jag till apoteket och köpte mig en laddning. Smart drag! Sov en timme eller nått innan jobbet och sen var jag så gott som ny. I alla fall bättre begagnad.

 

Jag gjorde ett försök att hitta lite serier att kolla på här om dagen. Laddade ner två. Firefly och Sherlock Holmes. Ingen av dom funkade. Jag hatar datorer, nästan lika mycket som jag hatar Marcus Birro. Det fick bli That 70’ show igen. Har väl sett hela en sju åtta gånger nu. Det är okej, den är fortfarande roligt och alltid hör man nån ny fot in your asskommentar man missat eller glömt. Tror faktiskt aldrig jag kommer tröttna på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0