Fixat sådär typ.

Idag var jag och fikade på Waynes, as usual, eftersom jag gillar deras kaffe bäst. Men hon bakom disken pratade med mig. Massor. Inte bara när hon tog betalt utan även senare när jag satt med näsan i en bok och sög på en kakbit. Det är lixom inte det jag vill. Det är lixom därför jag fikar ensam. För att inte prata. No offence lixom, men ibland, ganska ofta, tycker jag att mitt eget sällskap är det bäst.

 

Och sen helt spontant sådär, efter att ha sett Gimli ligga och åma sig i solen på balkongen under några minuter då dörren var öppen för att jag skakade mattor, så bestämde jag mig för att jag visst vill ha en balkong att hänga på i sommar. Så jag fixade det, för jag är ganska bra på att fixa saker sådär, faktiskt. Och nu kan man vara där. Både jag och katterna. Tillsammans, så ingen trillar över räcket med flit, Gimli

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0