Killer Queen.

Det är min lediga dag och jag har förvaltat den riktigt väl. Med UFC och varma mackor till frukost, lunchdejt med Eve, fyndat en brödkorg (ja fyndat), druckit kaffe, lyssnat på svinbra musik och låtsas att ***** Greger i kiosken mitt emot över huvudtaget inte finns fast han står där och glor så fort jag passerar fönstret. Gubbjävel!
Och med svinbra musik menar jag Queen. Även om jag förstått att somliga inte delar den uppfattningen. Vilket är helt obegripligt. För att säga ”Queen är dåliga”. Det är som att säga ”Syre är inget att ha”. Det är helt enkelt bara skitsnack.
 
Vad fan har dom gjort med den här jävla sidan föresten? Inget ser ut som det ska och inget verkar funka som det ska! Jag avskyr förändringar! Och jag avskyr blogg.se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0