Aj.

Jag känner mig lite eländig. Jag har inte kunnat träna ordentligt sedan strax innan jul för det gör hela tiden mer eller mindre ont i sidan. Det är inte roligt längre, träningen alltså, att ha ont har aldrig varit roligt. Imorgon ska jag boka en läkartid (Va, har jag sagt det för? Nääää….). Dom kanske kan göra nått åt min treveckorsförkylning också. Nog om det.

 

I natt drömde jag att en granne sa till mig att sluta kasta plastföpackningar i pappersinsamlingen för annars skulle hon skicka snuten på mig. Jag sa först ”Okej.” och gick hem till mig. Men efter en stund, blev jag så jävla arg på grannen som beskyllde mig för nått jag inte gjort att jag gick tillbaks ut och vrålskrek åt henne. Drömmar alltså, så jävla weirda.

  Nu ska jag kvällsfika med mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0