Det går bra nu kompis, det går bra nu.

Jag har haft världens bästa dag! ALLT har gått min väg! Vad som gått bra? Jo till att börja med tog jag en tupplur på förmiddagen och sov helt sjukt gott! Och sen provade jag ett recept på köttfärslimpa som var jätteenkelt och blev gott (som jag fått av Eve, tack!). dessutom gjorde jag det hemma hos Sven så jag slapp diska!

  På jobbet såg jag att dom lagt in en extra dag ledigt vecka 15. När jag öppnade jobbmailen hade jag fått svar på min semesteransökan: beviljad! Vilket gav mig sju lediga dagar i rad varav bara tre är semesterdagar!

  Sen när jag bestämde mig för att pröva lyckan med komplistan så satt driftarn redan och pillade med den och sa ”Hmm… vem var det jag kompade hem nu då?”. och då sa jag på skoj att ”Det var nog mig!”. Och vet ni vad han sa då? Va? Vet ni? Nej klart ni inte vet, men han sa ”När vill du gå hem?” och jag tror att jag faktiskt blackade out där i nått ögonblick av chocken.

  Om jag skulle dö i sömnen i natt skulle jag dö lycklig! Asså nästan så jag hoppas jag gör det. Fast bara nästan. Nej föresten, inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0